pondelok 22. februára 2010

Malý princ

a hľadí
a ja hľadím na neho
a búrkou zneje to jeho
„Nakresli...“

a usmieva sa
a mne žiaria oči
ticho sa prehlbuje
a porozumenie tiež

„...nakresli...“

Chcem papier
Chcem púšť a lietadlo
čo by sa pokazilo
Vieš, tak ma napadlo...
čo keby?

a hľadí
ako kreslím
a ja sa usmievam
a jemu žiaria oči
ticho sa prehlbuje
a porozumenie tiež





( Niekde ďaleko si ty a tvoja hviezda a ja chcem, aby si vedel, že táto báseň je stále aktuálna. Stále ťa hľadám)

3 komentáre:

  1. Nevedela som, že píšeš i básne! A táto je teda krásna, milujem Malého princa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsi moc sladky..maly princ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je Ti krásne (z tej básne to priam hmatateľne cítiť:), keď na neho myslíš v modlitbách.. trpezlivosť a trpezlivosť.. Boh každý deň polieva Tvoj kvietok kvapôčkami Tvojich modlitieb, aby raz naplno rozkvitol v Tvojich dlaniach :)
    Alebo ešte trochu inak: K veľkým pokladom sa treba prekopať..a Ty si moc veľký poklad na to, aby Ťa Tvoj Malý princ našiel hneď a bez námahy :)))

    OdpovedaťOdstrániť